Mostra de tallers a la Laguna

El passat 11 de gener, quan els alumnes de 3r i 4t d’ESO feien la plantada d’arbres pel 10è aniversari, els alumnes de 1r i 2n varen disfrutar a la Laguna d’una petita mostra dels taller que fan els divendres. Podeu veure més fotografies aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut