Celebració del 10è aniversari a l’institut

El passat dia 11 de Gener, alumnes i ex-alumnes de l’institut de Sils, varen posar el punt i final a la celebració del 10è aniversari plantant un arbre per cada promoció que s’ha graduat a l’institut. Podeu veure més fotografies aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut