Mostra de poesia

Aquest curs hem tornat a ser a la Mostra de poesia de secundària de les comarques gironines, a Figueres. Com sempre, ha estat un gust participar-hi. I ho hem fet  un grup d’alumnes de 3r i 4t amb un petit muntatge a partir de poemes de Josep Pedrals, que hem titulat : “Ximpleries? No, Pedrals”. A continuació podeu veure el vídeo:

https://www.youtube.com/watch?v=2U70w1ZcDgQ&feature=youtu.be

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut