Preinscripció PTT

• Auxiliar en Treballs de Fusteria i Instal·lacions de Mobles
  • Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic

Documentació a presentar

Juntament amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en tots els casos, la documentació en fotocòpia i original:

• El DNI, NIE o passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Certificat d’estudis o altra documentació que acrediti el nombre de cursos escolarització a l’ESO i l’últim curs que s’ha realitzat o que s’està realitzant (es demana a l’institut on fan l’ESO).

Si el sol·licitant és menor d’edat també ha de presentar:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI del sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen. De manera extraordinària, i únicament a efectes de preinscripció, les dades d’identificació o de filiació de les persones estrangeres es poden acreditar amb la documentació alternativa que la persona pugui aportar. Tanmateix, la matrícula estarà condicionada a la presentació de la documentació identificativa establerta en els paràgrafs anteriors.
  • Per acreditar la condició de discapacitat, cal enviar un certificat del Servei de Valoració i Orientació a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o, si n’hi ha, un informe de l’EAP en el qual s’indiqui l’existència d’indicis raonables que l’alumne presenta discapacitat.

Documentació de criteris prioritaris:

• Proximitat del domicili al lloc on es fa el programa. Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas de persones estrangeres.
    Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI, amb el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, s’acredita amb el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant, si s’escau.
  • Participació per primera vegada en un programa de formació i inserció: s’acredita marcant la casella corresponent en la sol·licitud de preinscripció que es presenta signada.

Podeu trobar informació general a la pàgina web Estudiar a Catalunya

Consulta de llistes:

• Consulta l’oferta general de PFI
    • Consulta l’oferta específica de PFI
    • Consulta la llista provisional de sol·licituds
    • Consulta la llista definitiva de sol·licituds
    • Consulta la llista d’assignats als PTT Arenys de Mar
    • Consulta la llista d’alumnes preinscrits al centre, amb indicació d’on han estat admesos