Nous tallers del Pati dinàmic

Després de dos mesos de reunions, passades unes enquestes i presentada l’exposició del treball el Pati dels meus somnis de l’alumnat de l’institut, s’ha creat un grup dinamitzador del pati, que ens trobem dintre i fora de l’institut per planificar i organitzar activitats de diferents cursos. Durant les hores de trobada fora de l’institut hem treballat:

-Què són els talllers?
-Com volem que sigui el nostre pati?
-Què aporto jo per construir un pati millor?

D’aquest grup han sortit sis alumnes motivats, que són els impulsors de l’organització del Pati dinàmic, i diferents jóvens dinamitzadors que ha proposat de realitzar els següents tallers:

-Futbol mixte.
-Taller stop motion/fotografia.
-Taller d’anglès parlat.
-Taller per muntar una excursió un dissabte, amb la possible col·laboració de Decathlon i del professor d’Educació física Xavi Rodríguez.
-Taller per la pau.

Els tallers s’iniciaran a partir de la setmana del 13 de febrer fins al juny.

Trobareu tota la informació a la cartellera del vestíbul. Demanem als tutors/es de cada classe que facin difusió de les inscripcions i del Pati dinàmic.

Us mantindrem informats i informades.

Coordinador LIC
L’equip del Pati dinàmic