Cicle Experiències empresarials de gent jove a l’Institut Cristòfol Despuig

El director Josep-Ramon Subirats fent la presentació
del conferenciant Xavier Lamote de Grignon.

Divendres, 10 de febrer de 2012, continuant el cicle de conferències sobre la iniciativa empresarial, vam comptar amb la presència a l’Institut Cristòfol Despuig del tortosí Xavier Lamote de Grignon Costa, soci consultor de l’empresa Activa Consultors & Partners. Aquesta empresa està especialitzada en Estratègica i Organització, Màrqueting i vendes, Comunicació 360º i Comerç electrònic, amb seus a Tortosa i Barcelona.

Imatge de Xavier Lamote de Grignon durant la conferència.

Xavier Lamote, economista i Màster en Direcció de Marketing i Gestió Comercial per ESIC Business & Marketing School, explicà als alumnes de primer de batxillerat econòmic la missió de la seva empresa en el món de la consultoria. Aprofitant la seva experiència docent en diverses universitats -ha impartit cursos de màster, postgrau i grau en diverses universitats i escoles de negocis; entre elles, ESIC Business & Marketing School, Universitat Rovira i Virgili, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat de Girona o Universidad Internacional Menéndez y Pelayo-, va fer una master class que va servir per fer saber als nostres alumnes més coses sobre les noves tendències en el món del màrqueting.

Alumnes assistents del batxillerat econòmic de l’Institut Cristòfol Despuig.

Les dificultats que es pot trobar l’empresa en la venda del seu producte van ser analitzades amb amenitat i amb la participació dels assistents. A mesura que avançava la xarrada els alumnes es van adonar de les tècniques que cal dominar per a poder posicionar un producte en el mercat i de la importància de la comunicació (on line i off line) emprada per les empreses.

Continuarem amb noves experiències empresarials de gent jove del nostre territori en els propers mesos.