Ja podeu escoltar un nou programa del taller Fem ràdio

Avui 13 de febrer, s’ha emès el quart programa Ràdio activa, el programa de ràdio que realitza el grup d’alumnes de 3r d’ESO a l’optativa Fem ràdio i que s’emet cada quinze dies a Ràdio Tortosa (103.3 FM) dins del magazín La punta del diamant que presenta Núria Mora.

En aquesta ocasió podreu sentir l’entrevista que hem fet als estudis de Ràdio Tortosa a David Benito, Anna Margalef, Alba Arenós, Carme Mola i Lofti Hachimi, un grup d’alumnes de 1r de batxillerat que han creat una empresa simulada que porta per nom Anti Bullying i que forma part del programa Junior Achievement.

Durant l’entrevista es pot escoltar la veu del vídeo promocional encomanat per a la Fundación Antena 3 i que ells mateixos van gravar fa unes setmanes al pati de l’institut.

A més a més de les secció d’humor i d’històries de temor, com és habitual, fem un repàs de l’agenda cultural de Tortosa i dels actes més destacats del nostre institut.

Us convidem que l’escolteu.

Per escoltar el programa, aneu a la secció de podcasts o cliqueu directament sobre aquest enllaç.