Anti Bullying a Ràdio Tortosa

Dimecres 13 de febrer, es va emetre una nova entrega del programa Ràdio activa, el programa de ràdio que realitza el grup d’alumnes de 3r d’ESO a l’optativa Fem ràdio i que s’emet cada quinze dies a Ràdio Tortosa (103.3 FM) dins del magazín La punta del diamant que presenta Núria Mora.

En aquesta ocasió podreu sentir l’entrevista que van fer a David Benito, Anna Margalef, Alba Arenós, Carme Mola i Lofti Hachimi, el grup d’alumnes de 1r de batxillerat que ha creat una empresa simulada que porta per nom Anti Bullying i que forma part del programa Junior Achievement.

Durant l’entrevista es pot escoltar la veu del vídeo promocional encomanat per a la Fundación Antena 3 i que ells mateixos van gravar fa unes setmanes al pati de l’institut.

Per escoltar el programa, aneu a la secció de podcasts o cliqueu directament sobre aquest enllaç.