Crònica de la sortida a Barcelona al Museu Blau i l’Aquàrium al Diari Jove

El passat dimarts 19 de febrer els alumnes de 1r d’ ESO van fer una excursió a Barcelona.

Els alumnes de 1r vam passar tot el dia fent una visita al museu Blau i a l’Aquari de Barcelona el passat dimarts 19. I ja que estàven allí vam aprofitar per fer el treball de síntesi de l’as signatura de ciències naturals relacionades amb les dos visites. Anàvem acompanyats de tres professors, les tutores de 1r A i B i el professor de matemàtiques amb els quals van fer les respectives visites.

El museu Blau és un museu que inclou infomació des de la creació de la terra, l’evolució dels éssers humans i dels animals, fins arribar als nostres dies. El nom del museu prové justament d’això, del seu origen, ja que a la terra també pot ser anomenada planeta blau. És un edifici molt gran i està dividit en tres zones autodidàctiques que disposen de projeccions i mostradors amb explicacions.

A l’Aquari van poder veure una gran varietat d’animals marins, ja que disposa de 20 tancs temàtics i un espectacular oceanari amb un túnel subaquàtic que ens convida a veure la vida pel fons del mar Mediterrani i dels fons d’alguns mars tropicals amb una gran diversitat d’espècies, fins i tot de pingüins.

Va ser una jornada molt productiva, tot i que vam arribar força cansats a casa.

Sara Ortiga, 1r d’ESO

Font: Diari Jove.