Setmana de la Ciència: el canvi climàtic

Del 16 al 25 de novembre s’ha celebrat la Setmana de la Ciència. Aquesta setmana ha estat promoguda pel Departament d’Ensenyament i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació amb l’objectiu de potenciar i incentivar l’ interès del nostre alumnat vers la ciència i la tecnologia.

Al nostre centre, dimecres 21 de novembre, vam gaudir de la presència del doctor en Biologia Carles Ibàñez, que en la seua conferència col·loqui «Canvi climàtic i consum energètic, dues cares de la mateixa moneda», adreçada a l’alumnat de 1r de batxillerat, ens va fer reflexionar sobre les causes i els perills que comportar l’escalfament del planeta.

El vídeo Afrontant el canvi climàtic és força interessant per entendre la problemàtica plantejada.

El mateix dia, des del Departament d’Ensenyament es va retransmetre la videoconferència «El genoma humà. Del passat al futur» destinada a l’alumnat d’ESO i de batxillerat, impartida pel Dr. Roderic Guigó Serra, coordinador del Programa de Bioinformàtica i Genòmica del Centre de Regulació Genòmica (CRG) i catedràtic de Bioinformàtica de la UPF.