Vídeos de la gala del concurs Canta-la 2018

Aquí teniu els vídeos de les actuacions de la gala del Concurs d’interpretació de cançons en català “Canta-la” que es va fer el passat 24 de maig, al Teatre-Auditori Felip Pedrell.

La gala va començar amb els concursants de 1r, 2n i 3r d’ESO, que van rebre tots molts aplaudiments.

El duo CP, nom artístic de Carla i Patrícia, finalistes ex aequo de 1r d’ESO, amb la cançó «Vull estar amb tu», dʼEls Catarres.

Las merenguitos, nom artístic de Cinta, Joana i Zhor, finalistes ex aequo de 1r d’ESO, amb la cançó «Músic de carrer», de Txarango.

The girl, nom artístic de Zhor, guanyadora de 1r d’ESO, amb la cançó «A peu de guerra», dʼEls Catarres.

The youtubers, nom artístic d’Iker i Andonie, accèssit de 2n dʼESO, amb el rap «Trenca les brides», dʼAcros.

Aquí venim, nom artístic de Kim, Carla i Júlia, finalistes ex aequo de 2n d’ESO, amb la cançó «Pa amb oli i sal», de Blaumut.

Només amb un somriure, nom artístic de Nerea, Gisela, Ona, Anna i Laia, finalistes ex aequo de 2n d’ESO, amb la cançó «Només amb tu», dʼAnimal.

Mussols, nom artístic de Laia, Jordi, Lucia i Clara, finalistes ex aequo de 2n d’ESO, amb la cançó «Volcans», de Buhos.

Som la lluna, nom artístic de Cinta, Júlia i Chaima, guanyadores de la categoria de 2n d’ESO, amb la cançó «La lluna a lʼaigua», de Txarango.

La solista, nom artístic dʼ Alba, finalista de la categoria de 3r d’ESO, amb la cançó «Tornarem», de LaxʼnʼBusto.

Paula i Mariam, guanyadores de la categoria de 3r d’ESO, amb la cançó «La rosa», del musical El Petit Príncep.

Per acabar la primera part, Mihaela i la professora Maria Josep van cantar «Res no és mesqui», un poema de Joan Salvat-Papasseit musicat per Serrat.

La gala es va reemprendre amb l’actuació dels concursants de 4t d’ESO i batxillerat.

Llovy, nom artístic dʼAleix, guanyador de la categoria de 4t d’ESO, amb la cançó «Com el primer dia», de Joan Rovira.

Los chicos guapos, nom artístic dʼAgustí, Quim, Eduard, Dani i David, els guanyadors de la categoria de batxillerat, amb la cançó «Boig per tu», de Sau.

Finalment va arribar l’hora de les actuacions del professorat.

Primer va actuar Enric, cantant en directe la cançó «Què volen aquesta gent», de Maria del Mar Bonet.

I a continuació van sortir Les incorrectes, nom artístic del grup format per Cinta, Mariló, Sandra, Laura, Helena, Núria i Maria Josep, amb la cancó «Obriu portes», de Txarango.

Fora de concurs encara van actuar dos grups més.

Els primers, l’alumnat de 2n d’ESO C, que va cantar la cançó «Les nits no moren mai», de Doctor Prats, amb una espectacular posada en escena.

L’altre grup va ser l’alumnat de 4t d’ESO B ho va fer amb la cançó «El got mig ple», de Manu Guix.

Per acabar, van pujar a l’escenari un grup d’alumnes de 2n de batxillerat i de professors per cantar una versió de la cançó «Bon dia!», dʼEls Pets, dedicada a la professora Maria Josep.

Enhorabona a tots i a totes les participants i a l’organització. Ens ho vam passar molt bé!

Per més imatges, veg. la Crònica de la gala del concurs Canta-la 2018.