Tots dansen un any més al Teatre Auditori Felip Pedrell

Dimecres dia 8 de maig es van fer dues funcions de l’espectacle “Som lo que som” del projecte educatiu de dansa “Tots Dansen”, en què van participar tots els alumnes de 2n d’ESO del nostre institut. El dia següent van actuar els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús, els de 1r de batxillerat de l’Institut Dertosa i els de 4t d’ESO de l’Institut Deltebre.

Després de moltes hores d’assaig per part de l’alumnat i de fins a cinc viatges a Barcelona per fer la formació del professorat, va arribar l’esperat dia de l’actuació.

La primera sessió es va fer al matí, davant de tot l’alumnat de 1r i 3r d’ESO, i la segona a la tarda, oberta al públic en general, majoritàriament familiars, va omplir la platea del Teatre Auditori Felip Pedrell.

El projecte ha estat dirigit per la coreògrafa Inés Boza i s’ha dut a terme amb el suport especial de la coreògrafa local Marta Viladrich. El professor d’Educació física Jorge Sanz ha estat el responsable del nostre institut per tirar-lo endavant.

L’actuació va constar de quatre parts diferenciades, protagonitzades casdascuna per un grup de 2n, i dos més conjuntes, amb l’actuació ineludible dels professorat col·laborador i del raper Pedro, molt conegut a les nostres.

En definitiva, una experiència espectacular i molt enriquidora.

Vegeu també el reportatge Torna el projecte ‘Tots dansen’ per a apropar la dansa contemporània a alumnes de secundària. L’Ebre (2 de febrer de 2019), on s’expliquen els preparatius.