Tortosa monumental: crònica d’una sortida

El passat dia 13 d’abril, els alumnes de 4t d’ESO de les optatives Art i patrimoni i Història de les Terres de l’Ebre, que imparteixen els professors Josep Ramon Subirats i Roc Salvador, vam fer una sortida a Tortosa per conèixer millor alguns racons de la nostra ciutat.

Primer vam fer una petita ruta pel nucli antic escoltatnt les explicacions dels professors que ens acompanyaven.

+DSCN5878

+DSCN5879

+DSCN5883

Tot seguit vam tenir l’oportunitat de visitar el Museu de Tortosa, on vam fer un recorregut per la història de les nostres terres des del paleolític dins als nostres dies i vam veure un vídeo sobre la Guerra Civil.

+DSCN5896

+DSCN5900

+DSCN5903

+DSCN5906

Per finalitzar vam visitar el museu de la catedral, on vam recórrer els passadissos subterranis i vam poder observar algunes de les relíquies més prestigioses del territori, i vam veure el palau episcopal.

Sara Ortiga

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *