TALLERS DE PRIMÀRIA. VINE AL DESPUIG! L’ESO AL CRISTÒFOL DESPUIG

Dimarts 20 hem acollit al nostre centre un centenar d’alumnes de les escoles de Ferreries, Cinta Curto i Sant Llàtzer de Tortosa.
Hem realitzat un total de 16 tallers (educació física, història, tecnologia, matemàtiques…) dividits en grups reduïts i heterogenis.
Estem molt contents amb el producte final dels tallers i els somriures de tots aquells xiquets que vinguen o no al Despuig, a partir d’ara recordaran que portem el nom d’un dels grans escriptors de la literatura catalana i que tenim un centre molt ben cuidat, molt nou i acollidor.
Gràcies als tutors i mestres que ens hi han acompanyat, un plaer compartir aquesta jornada amb tots vosaltres. Esperem que us haja agradat i que les famílies ens vinguen a visitar l’institut a les jornades de portes obertes per coneixe’ns. Us hi esperem, si voleu, el curs que ve.
Vine al Cristòfol Despuig, l’institut on els alumnes volen seguir el seu llegat!