PRÀCTIQUES D’ESTADA A L’EMPRESA. SEGON DE BATXILLERAT SOCIAL

Avui han engegat els dos últims alumnes de la matèria Estada a l’empresa.
Aquesta matèria està inclosa en l’itinerari social, se realitza en empreses de la zona on l’alumne fa pràctiques empresarials, amb un pla de treball i adjunt a un seguiment tutoritzat de manera personal, cosa que li permet gaudir de múltiples competències. També l’alumnat pot comprovar que tot allò teòric de les classes té una finalitat pràctica en la vida real i resulta una experiència realment enriquidora. Un total de dotze alumnes van escollir aquesta optativa aquest curs i l’estan cursant, amb grups reduïts que fomenten la qualitat en l’ensenyament.
Volem donar les gràcies a AUTOESCOLA MONTESÓ, ja que ens ha acollit un total de 4 alumnes i porta anys col.laborant amb el nostre centre.
També volem donar les gràcies a l’empresa Oficomplet Tortosa i Parador Nacional de Turismo per haver sigut empreses que porten anys col.laborant amb el Cristòfol Despuig, acollint i ensenyant al nostre alumnat de batxillerat.
Gràcies de tot cor.