Sortida d’intercanvi per Tortosa amb l’alumnat de Morella

El dia 14 de març, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Els Ports de Morella i del nostre institut vam fer l’intercanvi a Tortosa que ja havíem fet a Morella el passat 11 de febrer.

Després de donar-los la benvinguda a Tortosa i esmorzar al mateix institut, a les 10.30 ens esperaven per fer la recepció a l’ajuntament.

En acabat vam fer una visita guiada pel barri antic de la ciutat i vam entrar al Centre d’Interpretació del Renaixement, els Reials Col·legis i la catedral.

Per acabar el matí, vam assistir a una xarrada d’història sobre la Batalla de l’Ebre (1938), que va fer Roc Salvadó, professor i historiador, a la Biblioteca Marcel·lí Domingo.

Després del dinar de germanor, que es va fer al Forn de la Canonja, vam escoltar el professor i geòleg Álvaro Arasa, que va fer la xarrada “Dels Ports de Morella al delta de l’Ebre”, a la mateixa biblioteca.