Sortida a Morella d’intercanvi

Dilluns 11 de febrer, l’alumnat de 2n de batxillerat ha anat a Morella per fer la primera trobada de l’intercanvi amb l’IES Els Ports, de Morella.

En arribar a Morella, vam anar a l’Ajuntament on ens va rebre l’alcalde que va encapçalar una recepció oficial.

Acte seguit vam escoltar una xarrada d’història a càrrec de Carlos Sangüesa, historiador i director dels Museus de Morella, sobre el carlisme i els maquis als Ports de Morella.

En acabat vam estirar les cames i vam fer una interessant visita guiada a la població.

Després d’un dinar de germanor a Casa Roque, vam tornar a la Sala del Justícia de l’Ajuntament per escoltar una nova xarrada, en aquest cas sobre toponímia, dialectologia i sociolingüística a càrrec d’Ernest Querol, professor de català i doctor en Filologia.

El proper 14 de març està previst que els companys i companyes de 2n de batxillerat de Morella baixen a Tortosa.