Participem en el projecte col·laboratiu PEbox

L’alumnat 2n d’ESO del nostre institut participa en el projecte col·laboratiu PEbox, impulsat per un grup de docents d’Educació física format per Lucía Quintero, Tristán González, Laura Fernández i Jorge Sanz.

En el projecte hi participen quatre instituts de diferents comunitats de l’Estat: Canàries, Madrid, Astúries i nosaltres de Catalunya.

Es tracta de viure l’experiència d’un unboxing didàctic (és a dir, l’intercanvi de caixes en les quals no se sap què s’hi pot trobar). Això permet a l’alumnat viure una experiència complexa d’aprenentatge des d’un punt de vista competencial i establir un vincle emocional amb l’alumnat dels altres instituts.

Vegeu la presentació global del projecte.

La primera part del projecte ha consistit a fer un vídeo de presentació cadascú del seu l’institut. Aquí teniu les presentacions que hem fet.

IES Punta Larga, Candelaria (Santa Cruz de Tenerife, Canàries)

IES Carmen Conde, Las Rozas (Madrid)

Colegio Corazón de María, Gijón (Astúries)

Institut Cristòfol Despuig, Tortosa (Baix Ebre, Catalunya)

Durant el segon i tercer trimestre anirem rebent i obrint caixes d’altres centres i dissenyarem les caixes que enviarem nosaltres.

¡Somos PEbox!