Participem en el Tortosa English Festival 2016

Divendres 15 d’abril al matí les alumnes de 4t ESO Míriam Cardona, Maria Miralles i Sara Ortiga, amb un grup d’acompanyants, aniran al Campus Terres de l’Ebre de la URV per participar en l’activitat Inter School Debate que se celebra en el marc del Tortosa English Festival 2016.

Es tracta d’una competició entre escoles on els equips han de debatre en anglès sobre diversos temes que estaran a una llista que lliurarà el jurat el dia del debat. Tant el tema, com la posició a defensar (a favor o en contra) es farà per sorteig en el moment del debat i en públic.

Sort!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *