Hem participat en el festival A Cel Obert

Un any més, hem col·laborat amb el sisè Festival d’Intervencions Efímeres A Cel Obert, que s’ha celebrat a Tortosa del 4 al 6 d’octubre del 2019.

En l’edició d’enguany s’han fet deu intervencions en deu espais patrimonials, entre les quals hi ha la instal·lació “Invasió“, al Museu de Tortosa, al pati de l’antic Escorxador Municipal, dissenyada per l’organització del festival i realitzada amb la col·laboració d’alumnes d’onze centres d’ensenyament, entre ells el nostre.

Com cada any, l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut ha col·laborat a crear aquesta instal·lació col·laborativa feta amb tubs de cartó.

A més a més, divendres 4 d’octubre al matí, l’alumnat de 1r d’ESO va fer una sortida i va poder visitar tres instal·lacions del festival: la del mateix pati del Museu de Tortosa, la del pati del Palau Montagut, i la del pati del Convent de Sant Joan de Jerusalem, a l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tortosa, on van aprofitar per visitar l’exposició de col·lectiva d’alumnes de l’Escola d’Art de ceràmica que porta per títol “El mar”.