Els alumnes de l’Institut Cristòfol Despuig tenen la tecnologia com a protagonista

Dimarts dia 1 de juny, un grup d’alumnes de 2n i 3r d’ESO, acompanyats pels professors de Tecnologia Joan Cid i Andreu Bonet, van anar als estudis de Ràdio Tortosa per ser entrevistats a l’espai d’educació del programa de ràdio Al Dia. Terres de l’Ebre.

En el programa, Sara Hernández va parlar amb els protagonistes de dos projectes que desenvolupen els alumnes de l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa i que tenen la tecnologia com a protagonista: App Education o el Premi Xarxes Retotech.

Escolteu-los!

Al Dia. Terres de l’Ebre és un magazine d’actualitat territorial amb informació, entreteniment, opinió, esports i tertúlia política presentat per Leonor Bertomeu. El programa compta amb la participació de vuit emissores de ràdio municipals de les Terres de l’Ebre: Ràdio Delta (Deltebre), La Cala Ràdio (L’Ametlla de Mar), Ràdio Joventut (Masdenverge), La Plana Ràdio (Santa Bàrbara), Ràdio Tortosa, Amposta Ràdio, Ràdio Móra la Nova, i Enveja Ràdio (Sant Jaume d’Enveja).