Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

Per a celebrar el Dia de la Dona i la Nena a la Ciència, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat l’Efecte Matilda buscant informació sobre científiques que han fet grans descobriments i han sigut ignorades al llarg de la història per tal de conèixer el seu talent i trobar referents. Finalment, han escrit un missatge per a les científiques del passat, del present i del futur donant-los el reconeixement que mereixen.

A més, l’alumnat de 1r de batxillerat han fet pòsters de dones científiques i els hem penjat al passadís del centre. L’objectiu és donar a conèixer les dones científiques importants durant la història i realçar el pes que van tenir per a l’evolució del coneixement científic. Durant el passat no es va fer, per això ara cal fer visible el paper de les dones en la ciència! S’ho mereixen.