COPA CANGUR 2024

El dijous 25 de gener, els alumnes del nostre institut van participar en la X Copa Cangur, concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques i que es va celebrar al campus de la URV de Tortosa.

De l’Institut Cristòfol Despuig van participar-hi dos equips. En la categoria de cadets els alumnes participants van ser: David Aguilar, Pau Requena, Nàdia Mauri, Àlex Mateu, Rhian Elizabeth Jones, Izan Centelles i Ariadna Pla. En la categoria Júnior van participar: Marc López, Safaa Asttaf, Maya Holvik, Marta Carles, Mario Pla, Joana Altadill i Alba Subirats.

En les dues categories, el nostre alumnat va quedar en molt bona posició. Van obtenir el segon lloc en la categoria Júnior, d’un total de 15 instituts participants.

Moltes felicitats a tots els participants!