27 gener Dia Internacional en Commemoració del Dia de les Víctimes de l’holocaust

Avui al nostre centre hem realitzat l’acte que des de fa anys realitzem en commemoració a les víctimes de l’Holocaust. Hem dut a terme un acte, la directora ha presentat l’acte donant les gràcies als assistents com posant en relleu la importància de conèixer el passat per no cometre els errors en el futur, quan parlem de l’Holocaust. També dos alumnes de quart a la Júlia Torrado i Àngel Calabuig han llegit un manifest, posteriorment el professor Joan Sabaté ha fet cessió d’una càmera propietat d’Antoni Garcia i l’ha cedit a l’Ajuntament de Tortosa. Igualment ha explicat com el germà d’Antoni li va fer entrega a mans i fes allò que creguis convenient. Finalment, el professor Sabaté ha decidit emprar la càmera com una manera pedagògica de recordar l’Holocaust i cedir a la nostra ciutat un element patrimonial històric de gran rellevància, un gest molt emotiu. Finalment, l’il·lustríssim  alcalde de Tortosa Jordi Jordà ha ofert un discurs on posava en relleu la importància de recordar les minories i la història. L’acte ha conclòs amb una peça musical interpretada pel nostre professor Ignasi Irazuzta i el nostre alumne Fran.
Gràcies al departament de socials, gràcies al professor Sabaté, gràcies a la nostra directora per organitzar aquest acte tan bonic, gràcies als alumnes i gràcies a l’Ajuntament per la seva presència.

Vegeu el vídeo de la notícia al youtube de canal terres de l’ebre.