Celebrem el Dia Internacional de la Dones

En motiu del Dia Internacional de la Dones, com cada any, a l’institut hem organitzat diverses accions divulgatives i reivindicatives.

Al passadís d’accés a les aules d’ESO es pot veure l’exposició “Històriques! Artistes visuals i compositores de tots els temps“, una exposició organitzada pel departament d’Educació visual i plàstica i realitzada per l’alumnat de 3r i 2n d’ES, on es mostra l’obra de dones artistes i músics de tots les èpoques.

L’alumnat de l’optativa Revista de 2n d’ESO ha fet el mural “Notícies amb nom de dona“, que es pot veure als passadissos de 1r i 2n d’ESO.

El departament de Ciències socials de l’institut ha fet visible, amb l’alumnat de 3r d’ESO B, el calendari de dones científiques “Dones i geografia 2021“, editat per l’Observatori de la Igualtat de la Universitat Rovira i Virgili.

Al vestíbul de l’institut, es pot veure l’exposició “Dones escriptores: una literatura pròpia“, cedida per l’Institut Català de les Dones, en la qual es destaquen catorze grans escriptores en català de tots els temps.

La biblioteca també s’ha afegit a la celebració amb una mostra de llibres de temàtica feminista que l’any passat va passar desapercebuda a causa de l’inici de la pandèmia.