Artistes visuals i compositores

Un any més, seguim reivindicant la presència de noms femenins en la història de l’art.

L’alumnat de 3r d’ESO ha investigat sobre alguns d’aquestes dones que continuen tenint poca rellevància en els llibres i materials d’arts visuals.

Enguany, a més, posem també el focus en la música. L’alumnat de 2n d’ESO ens descobreix la presència de dones compositores, tan sovint invisibilitzades al llarg dels segles.

El projecte es complementa amb la mostra “Dones escriptores, una literatura pròpia“, amb algunes figures imprescindibles de la literatura catalana.

Aquests pocs metres quadrats d’exposició són una mostra de les aportacions que les dones han fet a la cultura en disciplines, èpoques i estils molt variats.

Us convidem a descobrir aquesta “meitat” de la història!