Hem celebrat el Dia Internacional de la Llengua Materna

Per celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna que se celebra cada any el dia 21 de febrer, un grup d’alumnes han elaborat un cartell, que es podrà veure aquests dies al vestíbul de l’institut, amb les paraules dels quatre elements clàssics (foc, aigua, terra, aire) amb els noms respectius escrits en diferents llengües.

Maria, Sofia, Ilinca, Rachel, Georgia, Ona, Elisabeth, Nadina, Rooman, Jianwei, Sabah, Mamadou, Sita i Malick han escrit a mà aquests quatre noms en les llengües maternes de l’alumnat del centre de què tenim constància: català, castellà, romanès, francès, anglès, alemany, ucraïnès, rus, urdú, xinès, àrab, amazic, pulaar, bambara i wòlof.

L’acció vol fer visible, promoure i valorar la diversitat lingüística i cultural i el multilingüisme en el nostre centre.