Exposició: “Dones que van canviar el món”

Per celebrar l’11F, el nostre alumnat podrà veure al nostre institut l’exposició “DONES QUE VAN CANVIAR EL MÓN” cedida pel Parc Científic de Barcelona (UB).
L’exposició és una mostra de 10 panells protagonitzats per 20 dones referents en ciència i tecnologia, tant pioneres com actuals, on queda explicada la seva feina.
Aquesta iniciativa té com a objectiu fomentar les vocacions de les disciplines STEAM entre les alumnes.

1. Àfrica

M’encanta la iniciativa!! Tantes dones intel.ligents que hem tingut i tants pocs noms que ens han permés conèixer!! Accions com aquesta han de servir de mirall a les noies capaces i valuoses que tenim a les aules, que puguin decidir ser (estudiar) i fer (treballar) en àmbits que impulsen el futur de la nostra societat, que tenen reconeixement social, i a més a més, molt ben remunerats actualment!