Institut Can Vilumara

Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Institut Can Vilumara.

El web pretén ser una eina de  comunicació útil  per a tot el col·lectiu de l’institut  Vilumara i per a tots aquells interessats a conèixer-nos.

Un curs en imatges (II): Les eleccions (simulades) arriben al Vilumara

Marc Sala, L’Hospitalet, 28 de juny de 2019

Les eleccions arriben al Vilumara

Els alumnes de 4t ESO B de l’institut Can Vilumara hem votat!
Al tercer trimestre, dins de l’assignatura de llengua catalana, els alumnes han desenvolupat un projecte de simulacre d’eleccions estudiantils. En aquest projecte, els… Llegeix més»

Setmana de l’FP a l’Hospitalet

El passat dia 6 de maig vam assistir a la inauguració de la setmana de l’FP de la nostra ciutat, a la Sala d’actes de Gornal Activa, on es va informar de la  situació de l’FP a L’Hospitalet.
Clicant dins la imatge de sota s’obrirà l’informe corresponent detallat de l’any 2018. Apart de dades estadístiques sobre l’FP a la nostra ciutat, també hi podeu informació sobre els itineraris formatius de l’FP.
Esperem qui us sigui d’utilitat!

“VILUOIL” (Global Scholars Final Project)

L’ALUMNAT DE 2n D’ESO QUE FEM L’OPTATIVA “GLOBAL SCHOLARS” HEM
FET EL PROJECTE “VILUOIL” COM A “COMMUNITY ACTION PROJECT”.
CONSISTEIX A CONSCIENCIAR LA GENT DE LA IMPORTÀNCIA DE RECICLAR
L’OLI QUE FEM SERVIR A LA CUINA. NOMÉS HAS D’AGAFAR UNA AMPOLLA.

El criquet uneix

Dins del projecte “El criquet uneix” que es fa amb diferents instituts de la ciutat, els alumnes de l’aula d’acollida del nostre centre van fer una sortida el passat divendres 5 d’abril.

La trobada va ser al camp de beisbol de l’Hospitalet de Llobregat.

Podreu trobar més fotografies a l’instagram de l’institut

London 2019

Els alumnes de 4t de l’ESO estan gaudint intensament de tot allò que els ofereix la ciutat de Londres. Un cop instal·lats, han visitat l’abadia de Westminster, Sant Pancraci, la National Gallery… Avui la ruta continua pel Brithish Museum.

Seguirem informant!!

Podeu mirar l’instagram del nostre institut on es van penjant les fotografies que ens fan arribar des d’allà.

Sant Jordi 2019

Aquest dimarts, 23 d’abril, hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb diferents activitats i tallers que han culminat amb el lliurament de premis dels Jocs Florals i de les Proves cangur