Institut Can Vilumara

Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Institut Can Vilumara.

El web pretén ser una eina de  comunicació útil  per a tot el col·lectiu de l’institut  Vilumara i per a tots aquells interessats a conèixer-nos.

Jornada de Portes Obertes ESO I BATXILLERAT

FUTBOL SALA JUVENIL

CAMPIÓ: LOS RUDOLF

SOTSCAMPIÓ: 2nDA

PREMI A LA MILLOR AFICIÓ:

2n BATXILLERAT

Galeria fotogràfica

Participació a l’acte de commemoració del 8M (Palau de la Generalitat)

El 6 de març, en l’acte institucional que el Govern de Catalunya celebra al Palau de la Generalitat per commemorar el Dia Internacional de les Dones, un grup d’alumnes del cicle formatiu Promoció d’Igualtat de Gènere (TPIG) del nostre institut van llegir les frases reivindicatives que, durant uns quants dies, qualsevol persona de la nostra comunitat educativa va poder introduir dins d’unes urnes. Podeu veure la resta de la notícia a El blog de Serveis a la Comunitat!

FP Dual

L’INS CAN VILUMARA engega la formació en modalitat dual el curs 19-20 amb el CFGS TEI.
La formació Dual combina el temps de formació en el centre educatiu i el temps d’activitat de
l’alumnat a l’empresa i comporta el reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits per
l’alumnat  en… Llegeix més»

Una setmana de videoconferències per celebrar el dia de la dona científica (i II)

Una tercera videoconferència va tenir com a protagonistes els alumnes de 4t ESO (Tecnologia) i 1r Batx (Tecnologia Industrial). La videoconferència va ser a travès de Skype, des de Dornbirn (Àustria), on treballa Noemí Aguiló Aguayo.

Aquesta científica de Lleida investiga actualment en bateries que poden… Llegeix més»

Una setmana de videoconferències per a celebrar el dia de la dona científica (I)

La setmana va començar en tot l’alt, amb diverses conferències previstes. La primera va permetre els nostres alumnes de Ciències del Món Contemporani de 1r Bat. A contactar amb la científica Anna San Gabriel, de Reus, que actualment es troba investigant al Japó. L’endemà passat, els… Llegeix més»