Institut Can Vilumara

Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Institut Can Vilumara.

El web pretén ser una eina de  comunicació útil  per a tot el col·lectiu de l’institut  Vilumara i per a tots aquells interessats a conèixer-nos.

Reunions amb mares, pares o tutors legals de l’alumnat d’ESO i Batxillertat

El calendari de les reunions amb les mares, pares o tutors legals de l’alumnat d’ESO i Batxillerat seran els dimecres d’octubre:

1r d’ESO    9 d’octubre 2019     18h00′
2n d’ESO   9 d’octubre 2019     18h30′
4t d’ESO    9 d’octubre 2019     19h00′
3r d’ESO  16 d’octubre 2019     18h00′
1r Batx.    16 d’octubre 2019     18h30′
2n Batx.   16 d’octubre 2019     19h00′
4t d’ESO VIATGE A LONDON  30 d’octubre 18h30′

Jornada 5è aniversari CFGS Promoció d’Igualtat de Gènere

El proper dia 30 d’octubre commemorem el 5è aniversari del Cicle Formatiu de Grau Superior de Promoció d’Igualtat de Gènere.  Ho farem a l’Auditori Barradas de l’Hospitalet de Llobregat. Des de 2014 fins avui han passat pel nostre centre cinc promocions d’alumnes, molts d’ells i elles actualment professionals que treballen cada dia per a la superació de la desigualtat i l’erradicació de la violència de gènere. Creiem que aquest és un bon motiu per celebrar-ho conjuntament – institucions, empreses i alumnes – en aquesta trobada.

Aquí us podeu descarregar el tríptic. I aquí us podeu inscriure. Us hi esperem!

VAGA MUNDIAL PEL CLIMA

Els alumnes de segon d’ESO, optativa Salvem el planeta, han fet una activitat de
conscienciació per al seus companys, sumant-se així a la protesta.
A l’hora de l’esbarjo han recollit els embolcalls dels entrepans i residus generats de la fracció groga.
L’alumnat del centre ha col·laborat molt activament.… Llegeix més»

L’Ajuntament inaugura un nou curs de l’FP visitant l’INS Can Vilumara

El passat 20 de setembre, l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat va inaugurar el curs 2019-20 dels estudis de Formació Professional amb una visita al nostre institut, Can Vilumara.

Durant la visita, l’alcaldessa, Sra. Núria Marín, el tinent d’alcalde d’Educació, Sr. Jaume Graells, i altres responsables tècnics i tècniques de l’Àrea d’Educació van poder parlar amb el professorat del centre i l’alumnat i van entrar en algunes classes per veure-hi la manera de treballar.

Entreu aquí per accedir a la notícia i vídeo de L’H digital. I a El blog de Serveis a la Comunitat per a més informació.

COMENÇAMENT DE CURS

2, 3 i 4 de setembre
Proves Extraordinàries de 1r  Batxillerat

dv 6 de setembre
Entrega de notes Extr. 1r Batxillerat (aules curs 2018-19)

Reclamacions de notes Extr. 1r Batxillerat

dj 12 de setembre
Rebuda de l’alumnat de 1r ESO

Rebuda de l’alumnat de 2n ESO

Rebuda de l’alumnat de 3r ESO

Rebuda… Llegeix més»

Un curs en imatges (II): Les eleccions (simulades) arriben al Vilumara

Marc Sala, L’Hospitalet, 28 de juny de 2019

Les eleccions arriben al Vilumara

Els alumnes de 4t ESO B de l’institut Can Vilumara hem votat!
Al tercer trimestre, dins de l’assignatura de llengua catalana, els alumnes han desenvolupat un projecte de simulacre d’eleccions estudiantils. En aquest projecte, els… Llegeix més»

Setmana de l’FP a l’Hospitalet

El passat dia 6 de maig vam assistir a la inauguració de la setmana de l’FP de la nostra ciutat, a la Sala d’actes de Gornal Activa, on es va informar de la  situació de l’FP a L’Hospitalet.
Clicant dins la imatge de sota s’obrirà l’informe corresponent detallat de l’any 2018. Apart de dades estadístiques sobre l’FP a la nostra ciutat, també hi podeu informació sobre els itineraris formatius de l’FP.
Esperem qui us sigui d’utilitat!

“VILUOIL” (Global Scholars Final Project)

L’ALUMNAT DE 2n D’ESO QUE FEM L’OPTATIVA “GLOBAL SCHOLARS” HEM
FET EL PROJECTE “VILUOIL” COM A “COMMUNITY ACTION PROJECT”.
CONSISTEIX A CONSCIENCIAR LA GENT DE LA IMPORTÀNCIA DE RECICLAR
L’OLI QUE FEM SERVIR A LA CUINA. NOMÉS HAS D’AGAFAR UNA AMPOLLA.