Projectes de Lectura en veu alta: Lectura 10

Els Projectes de Lectura en veu alta a l’institut Bitàcola segueixen més vius que mai. Enguany mantenim el Lectura 10 a 1r i 2n d’ESO on l’alumnat prepara un text o conte, amb inici i final, per llegir davant dels companys i companyes de classe.

Tots els dimarts i dimecres a primera hora dediquem uns minuts “al gust de llegir, el plaer d’escoltar” per tal de millorar les competències de lectura en veu alta i aprendre a preparar-nos la lectura d’un text. El professorat forma part també d’aquest projecte amb una lectura modelatge entre les lectures de l’alumnat.

A llegir!

Llegir és un acte creatiu, un exercici continu d’imaginació que ofereix carn, sentiment i color a les paraules mortes de la pàgina” – Stephen Vizinczey