L’alumnat de 2n ESO, estem fent un projecte anomenat Vigilants de la Calor, en el qual com a projecte final, farem una fira d’intercanvi de roba. L’intercanvi és dura a terme el 16 de juny a l’Ajuntament de Barberà del Vallès, de 9h-12h. Per això us informem que si teniu joguines o roba que no vulgueu, no feu servir o no necessiteu que la porteu a l’institut el dia 11 i d’allà la recollirem i la portarem a l’ajuntament.
El dia de la fira podreu portar també tota la roba que no vulgueu, i agafar-ne d’altres. És un intercanvi, i per tant és totalment gratuït. Si participeu, us donarem un obsequi com a agraïment de la vostra participació.
Esteu convidats i convidades a venir!
Us hi esperem!
(Anunci redactat per la comissió de difusió de l’EG Vigilants de la Calor)



Tens tota la raó! La indústria tèxtil és una de les més contaminants del món. És fantàstic veure iniciatives que busquen conscienciar la gent sobre aquest problema i promoure pràctiques més sostenibles. 🌍♻️