Inaugurem el nou espai esportiu de l’institut!

L’alumnat de l’itinerari artístic de 4t hem dissenyat un nou espai esportiu Bitàcola del qual podrà gaudir tot l’alumnat de l’institut: un rocòdrom per practicar l’escalada!

Al llarg d’aquestes setmanes hem pogut conèixer de més a prop el món de l’escalada i de la pintura mural, hem fet propostes de disseny per al mural on s’ha situat el rocòdrom i hem dissenyat els exercicis d’escalfament previs a la pràctica d’escalada, així com la normativa de seguretat.

Avui ha estat l’últim dia del projecte, així que hem aprofitat per inaugurar el rocòdrom. A més, durant aquests últims dies del trimestre, l’alumnat que practica habitualment l’escalada explicarà als curiosos i curioses algunes tècniques i jocs per practicar aquest esport amb seguretat i diversió.

.

Enguany és el nostre últim any a l’Institut. Estem molt contents i contentes perquè aquest projecte ens permetrà deixar una empremta artística al Bitàcola que podrem gaudir, juntament amb l’alumnat dels altres cursos, durant els dos últims trimestres!

Salut i escalada!