Cloenda Creixem entre plantes

Aquesta setmana hem celebrat l’acte de Cloenda del projecte del Creixem entre plantes d’aquest curs, el qual hem compartit amb els nois i noies que estan cursant el PFI i els nens i nenes de les llars de la Rondalla i El Bosquet. Gràcies per fer-ho possible a Barberà promoció, la Rondalla i El Bosquet!

En aquest acte, l’alumnat del Bitàcola ha fet entrega de les joguines que han elaborat per als més petits. Aquestes joguines han estat la tasca final de l’EG del Canvi Climàtic i tenien com a requisit que havien de ser amb material reciclat. Els nois i noies de 1r d’ESO han fet una feina fantàstica, amb molta il·lusió i moltes ganes.

A través de la utilització de material reciclat, l’alumnat ha posat en marxa el seu enginy per donar-los-hi una nova vida i crear joguines molt vistoses i que han agradat molt als nens i nenes. La reutilització de materials ajuda a la sostenibilitat del nostre planeta!

#thereisnoplanetB #reciclar #compartir