Repte assolit! La promoció de 4t domina el Camí de Ronda.

De Sant Feliu de Guíxols a S’Agaró, superant la fita del mig milió de passes!

L’últim curs de l’ESO no deixa de ser un seguit de reptes personals, acadèmics i de visió de futur, i el del passat 11 de novembre va consistir en superar les 500.000 passes seguint el tram de 8 quilòmetre del camí de Ronda que va de Sant Feliu de Guíxols fins la platja de S’Agaró.

Seguint la costa, l’alumnat i els tutors van fer una bona excursió entre platges, pins i aigües salades, esmorzant a una rocosa cala on (gairebé) ningú va sucar el peu a l’aigua i realitzant jocs esportius a la platja després del merescut dinar.

Gairebé tripliquem l’objectiu de passes – en vam fer 1.300.000! I aquest fet demostra la capacitat dels nois i noies de 4t i que de cara a les properes excursions podrem assolir fites molt més elevades.