BARCELONA ROMANA I MEDIEVAL
23/03/18
Aquesta setmana, els alumnes de 2 ESO van fer una excursió a Barcelona per conèixer els vestigis romans i medievals de la ciutat comtal.
Aquesta setmana, els alumnes de 2 ESO van fer una excursió a Barcelona per conèixer els vestigis romans i medievals de la ciutat comtal.
Dins de les activitats organitzades per celebrar el dia de la dona, els alumnes de 4 ESO han presentat les entrevistes que han fet a les dones de les seves famílies. Després hem valorat els canvis produïts, i hem pogut comprovar com les dones han anat assolint millores al llarg dels anys, però com encara queden molts drets per aconseguir.
Autora: Ester Hernández
Els alumnes de 3er ESO van visitar la setmana passada el Museu de la Ciència i de la Tecnologia de Catalunya. En aquest espai, situat a Terrassa, els alumnes van realitzar diverses de les activitats programades pel Museu, i van visitar les instal·lacions dedicades al desenvolupament tecnològic.
Autors: Elena Peñalver i Daniel Vargas
Els alumnes de 4 ESO i de 2n de Batxillerat han visitat el Saló de l’Ensenyament. En aquest esdeveniment, que té lloc a la Fira de Barcelona, els alumnes han tingut l’oportunitat de demanar informació a les universitats i els centres formatius per tal d’orientar-se en els seus estudis futurs.
Unes 150 famílies van assistir a la jornada de portes obertes que va tenir lloc el dimarts 13 de març. En aquest acte, les famílies van tenir l’oportunitat de conèixer l’equip directiu, la tasca docent del professors, la metodologia del centre, i els projectes que s’hi… Llegeix més»
Aquest és el resultat d’un treball de reinterpretació que els alumnes de 4 ESO han fet tenint com a referent les següents obres pictòriques: “La persistència de la memòria” de Salvador Dalí, “La nit estelada” de Vincent Van Gogh, i “El fill de l’home” de René Magritte.
Autors: Núria Belda i Daniel Vargas
Benvolgudes famílies:
Seguint les instruccions enviades al centre per l’administració educativa i les indicacions donades per Protecció Civil, us informem que les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles per venir a l’institut i per desplaçar-se en general.
En aquest sentit us comuniquem que el nostre institut demà dimecres 28 de febrer romandrà obert amb uns serveis mínims (depenent de la mobilitat del professorat per accedir al centre) i no es podrà garantir l’activitat normal al centre.
Els exàmens seran reprogramats. No hi haurà servei de menjador ni les activitats extraescolars de la tarda.
Es preveu poder fer classe amb normalitat el dijous. En cas contrari, us tornarem a informar. És per això que us demanem que estigueu pendents del vostre mail i dels anuncis del web del centre.
Anna Malonda, directora.
Us presentem la nova revista digitalitzada del centre, elaborada íntegrament pels alumnes de 1r d’ESO que fan l’optativa de revista. A la pantalla inicial podeu trobar la icona d’accés directe, així com clicant en aquest link.
Autors: Xavier Torta, Daniel Vargas i Berta Homs
Divendres passat, els alumnes de 3B, 4B i 1er de Batxillerat van anar al rocòdrom Drac de Pedra, com a guanyadors del concurs de Carnestoltes d’enguany.

Els alumnes de física de primer de Batxillerat han fet una pràctica a la Universitat Autònoma dins del projecte REVIR (Realitat – Virtualitat). Aquest projecte és una iniciativa educativa creada pel Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica de la UAB (CRECIM)… Llegeix més»