Alumnes admesos a la 2a Fase ADMISSIÓ per estudis de Cicles Formatius de Grau Superior

ATENCIÓ!! A data de 8 de setembre a les 13 hores el Departament d’Educació encara no ha publicat el llista d’alumnes admesos en aquesta convocatòria. Si heu participat en aquest procés de preinscripció i heu rebut un correu indicant-vos que esteu admesos, podeu trobar tota la documentació de matrícula aquí. Un cop la descarregueu i l’empleneu, l’heu d’enviar escanejada al correu de secretaria a8074847@xtec.cat no més tard de dimarts 12 de setembre.

Trobareu tota la informació sobre l’inici de curs aquí.

______________________________________________________________________________

Us informem que tenim vacants per al CFGS de Sistemes de Navegació al torn de tarda i per al CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva orientat a platja al torn de matí.

Trobareu el llistat amb les vacants AQUÍ.

Si esteu interessats/des, cal que torneu a fer la vostra sol·licitud del 6 al 7 de setembre en aquest ENLLAÇ.

El llistat d’admesos el publicarem el proper dia 8 de setembre i la matrícula es farà del 8 al 12 de setembre