Premis 4t concurs d’idees INB 2019

Per quart any consecutiu,  s’ha realitzat el 4t Concurs d’Idees de l’institut de Nàutica de Barcelona, aquest curs en el marc de la Setmana Blava.

Un cop realitzat el concurs, podem dir que els brillants guanyadors han estat els dos que apareixen a les fotos:

Projecte LANDARTIST de Maria Tapia, alumna de Grau Superior d’Ensenyament i Animació socioesportiva, especialitat platja.

Projecte PERSIANAS ICONI d’ Oussama El Moudden, alumne de Grau Superior de Sistemes electrotècnics i automatitzats.

Enhorabona als guanyadors!!

En aquest concurs l’alumnat dels nostres diferents ensenyaments crea i exposa, a la resta d’alumnat del centre i a un jurat format per professorat de les diferents especialitats de l’institut, una idea original i creativa en 5’.

Aquest concurs neix amb la idea doncs de potenciar la creativitat i l’emprenedoria de l’alumnat de l’INB, dues capacitats professionals i personals claus en la societat actual.

Aprofitem doncs en aquest sentit per felicitar a la resta de concursants pels seus projectes:

Air Conditioning boats JGB (Joan Gallart), Sleep and Think (Ivan Donaire), Barret salut (Pau Prats), Monolito (Borja Salanova), Pato (Elias Kammermeier), Caffuzzi and shake (Samir Essayah), Ecodroid (Alexis Araneda), Siimore (Azdinne El Garrab), Photovoltaic Sails SL (Alexandre Navarrete), Chill Bike (Alex Zito)

Felicitats a tots els i les participants!

D’altra banda, el jurat ha decidit també que els projectes que es desenvoluparan i es presentaran al Concurs FP Emprèn d’enguany són:

Landartist de Maria Tapia (1r GS Ensenyament i animació socioesportiva, esports platja)

Melody de Cristina Moreno (1r GS Ensenyament i animació socioesportiva, esports platja)

Monolito de Borja Salanova (1r GM Manteniment de vaixells)

Goodgel de Kilian Sanmartí i Gerard Mordaganes (1r GM Manteniment de vaixells)