Publicació llistat barem definitiu i d’alumnes admesos – Preinscripció Setembre Ensenyaments Esportius

A continuació podreu consultar els llistat d’alumnes admesos al procés de preinscripció de setembre per a estudis esportius (Cicle Inicial de Vela, Salvament i Socorrisme i Piragüisme) amb el barem definitiu.

Important: no es realitzarà cap sorteig de número de desempat ja que tot l’alumnat preinscrit que compleixi els requisits acadèmics d’accés serà admès perquè hi han hagut menys preinscripcions que places ofertades. Recordeu consultar el calendari de preinscripció i matrícula en aquesta mateixa pàgina.

Llistats alumnes preinscrits amb el barem provisional:

Cicle Inicial de Salvament i Socorrisme

Cicle Inicial de Vela

Cicle Inicial de Piragüisme

Batxillerat Esportiu de Vela

Contra la relació baremada de sol·licituds es pot presentar reclamació al centre del 19 al 25 de setembre per correu electrònic al a8074847@xtec.cat

Recordeu que heu d’enviar la documentació de matrícula al correu del centre (a8074847@xtec.cat) del 26 al 29 de setembre o portar-la a la secretaria en horari d’atenció al públic.

Trobareu tota la documentació de matrícula aquí.

___________________________________________________________________________________________________________

A continuació trobareu l’oferta de places per als diferents cursos i especialitats amb el seu horari:

Trobareu tota la informació i documentació per fer la preinscripció aquí.