Primera jornada de Portes obertes

La primera jornada de Portes Obertes del Institut de Nàutica de Barcelonal del dimecres 29 d’abril, va ser tot un èxit; molt de públic (varem omplir la sala d’actes amb més de cent persones), molt d’interès pel centre i pels estudis que s’imparteixen i bona organització de la jornada.

Els alumnes i els seus familiars, van poder escoltar de primera mà que vol ser el nou centre, en que consistirà la seva oferta educativa, el seu calendari i horaris lectius, el període de preinscipció i matrícula, a més de poder plantejar les preguntes que varen considerar.

Desprès de la presentació general, es varen dividir en dos grups, les persones interessades en ensenyaments esportius, i els interessats en els estudis de FP de manteniment de vaixells. Amb el segon grup, varem fer també una visita a l’Escola Drassana, on el Cap de Drassana ens va fer una fantàstica visita guiada pels tallers i les seves instal·lacions.

Va ser per tant un excel·lent punt de partida del nou centre, que demostra el gran interès que està despertant la seva posada en marxa.

Així que moltes gràcies als que vareu venir, i per suposat als professors, equip directiu i personal del Consorci El Far per l’organització de la jornada.

Us deixem amb el dossier que varem lliurar (Portes obertes 2015)  i amb el el reportatge fotogràfic de la jornada:

Preparant la jornada

Recepció dels interessats

Exposició

De camí a la Drassana

Visitant els tallers

Visitant els tallers 2

Aula de Veleria

Terrassa de descans per a l'alumnat
Terrassa de descans per a l’alumnat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *