Nous cursos d’Ensenyaments Esportius hivern!! Bloc comú (CI), SOS (CF) i Vela (CI)

Hem obert un nou període de preinscripció i matrícula dels cursos següents:

GM SALVAMENT I SOCORRISME (CICLE FINAL)

Per a l’alumnat que ja té el Cicle Inicial, en format semipresencial.

Comença el 15 de gener i finalitza el juliol, en horari de matí de 8h a 14.30h.

Més informació a: Preinscripció i matrícula

GM VELA FIX i LLIURE (CICLE INICIAL) INTENSIU!

Per a l’alumnat que tingui el requisits, o que l’obtinguin en la propera convocatòria de la prova d’accés de vela (la inscripció a la prova d’accés de vela serà de l’1 al 15 de desembre!!)

En format intensiu i semipresencial.

El bloc comú comença el 5 de febrer i finalitza el 16 de febrer, en horari de matí de 8h a 14.30h.

L’horari del bloc específic es realitzarà amb la federació catalana de vela entre febrer i abril.

Més informació a: Preinscripció i matrícula.

BLOC COMÚ (CICLE INICIAL) INTENSIU!

Vàlid per a a totes les modalitats esportives, i en format intensiu i semipresencial

Comença el 5 de febrer i finalitza el 16 de febrer, en horari de matí de 8h a 14.30h.

Més informació a: Preinscripció i matrícula

GM BUSSEIG ESPORTIU AMB ESCAFANDRE AUTÒNOM BLOC COMÚ (CICLE INICIAL) INTENSIU!

Per a l’alumnat que tingui el requisits (consultar exempció de la prova a la secretaria del centre)

En format intensiu i semipresencial

Important: les dates de realització el bloc específic estan pendents de determinar.