Lliurament de premis 7è concurs d’idees de l’Institut de Nàutica de Barcelona

Un any més, en el marc de la nostra 8ª Setmana Blava, s’ha realitzat el Concurs d’Idees de l’institut de Nàutica de Barcelona.
Un vegada realitzat el concurs, podem dir que els brillants guanyadors han estat els dos que apareixen a les fotos:

Projecte REBOAT, ideat per un grup d’alumnes de 2n de GM Manteniment de vaixells de matí, com són:
Matheus Martinelli, Rodrigo José Sacristán i Jose Molina

Projecte TOP TOP, BIOTOP, ideat per un grup d’alumnes de 2n de GM Manteniment de vaixells de tarda, com són:
Claudi Palacios, Àlex García, Artem Bofarull i José Álvarez

Enhorabona als guanyadors!!

En aquest concurs l’alumnat dels diferents ensenyaments gràcies a la iniciativa i feina que es fa des de Empresa i Emprenedoria, crea i exposa, a la resta d’alumnat del centre i a un jurat format per professorat de les diferents especialitats de l’institut, una idea original i creativa en 5’.

Aquest concurs neix amb la idea doncs de potenciar la creativitat i l’emprenedoria de l’alumnat de l’INB, dues capacitats professionals i personals claus en la societat actual.

Aprofitem doncs en aquest sentit per felicitar a la resta de concursants per les seves idees:
Skate Cycling (Loïck Carrere, Unax Gordon i Kris Van Pottelberghe),
Seacleaners (Pol Barbecho, Gerard Hernández, Laia Morilla, Lucía Martín, Carles Sanz i Noa Torras)
Ecodreams Vans (Ainhoa Reimundo, Gerardo Colás, Roc Rosés, Iván Fajardo i Joel Polo)
Vaixell escola Getaria (Aitor Arco, Xavi Guerra, Albert Elías i Williams Ccallocunto)
Greenwings (Toni Picó i Adrià Navarro)
ElectroMar (Guillem Moral i Arnau Termes)

Felicitats a tots els i les participants i fins al següent concurs d’idees!