Llistat admesos CFGS Sistemes elèctrics i de navegació i CFGS Ensenyament i animació socioesportiva orientat a platja

Trobareu l’oferta definitiva de places AQUÍ.

A continuació podeu veure els llistats corresponents a l’alumnat assignat per fer el Cicle formatiu, l’alumnat que queda en llista d’espera fins a finalitzar el periode de matrícula i el llistat amb l’alumnat preinscrit a l’Institut de Nàutica de Barcelona com a primera opció amb l’assignació corresponent:

ALUMNAT ASSIGNAT A INB AQUÍ

ALUMNAT EN LLISTA D’ESPERA (no tenim llista d’espera)

ALUMNAT PREINSCRIT A INB AMB ASSIGNACIÓ AQUÍ

IMPORTANT : El període de matrícula és del 19 al 24 de juliol.

(La NO matriculació dins del termini comporta la pèrdua de la plaça assignada)

La matrícula la podeu fer de forma presencial a la secretaria de l’Institut de Nàutica en horari de 9h a 13h (Carrer de l’Escar, 6-8 del barri de la Barceloneta)  o per correu electrònic, enviant la documentació al a8074847@xtec.cat

Trobareu els documents de matrícula AQUÍ

Documentació addicional a enviar (si no la heu pujat a l’aplicatiu de la preinscripció):

DNI alumne/a, targeta sanitària individual, certificat de notes o títol al·legat com a requisit d’accés.