L’alumnat d’esports de l’INB marxa d’Erasmus+ a Malta

Aquest any, des de l’INB, ens plau comunicar que hem enviat dos alumnes d’esports a realitzar les FCT a Malta gràcies a les beques proporcionades pel Projecte Erasmus+.

Per una banda, l’alumne de GS de Salvament i Socorrisme, Victor Alcaraz, esta realitzant la seva estada a l’empresa Malta Red Cross, on està tenint una gran experiència amb el funcionament d’un dispositiu de platja, així com amb la formació inicial dels socorristes, fins a la posada en marxa diària dels dispositius.

I d’altra banda, l’alumne Pau Prats de GS en Ensenyament i Animació Socioesportiva orientat a esports de platja, està realitzant la seva estada a l’empresa Jugs Malta, la qual és líder en el sector d’animació esportiu i turístic, on realitza tasques d’atenció al client, de planificació d’activitats d’animació, i de conducció de les diferents activitats amb tot tipus de grups.

Així doncs, des de l’Institut de Nàutica de Barcelona seguim apostant pel projecte Erasmus+ tant en la Formació Professional com en els Ensenyaments Esportius, ja que considerem que és una excel·lent oportunitat per a l’alumnat el fet de realitzar les pràctiques d’empresa en un altre país, coneixent noves cultures, noves maneres de treballar i desenvolupant una llengua estrangera.