Inici preinscripció PFI Auxiliar Manteniment d’embarcacions d’esbarjo

A partir d’avui ja podeu consultar aquí l’oferta de places pels estudis de PFI (TM02- Auxiliar de manteniment d’embarcacions d’esbarjo) pel proper curs 2023-2024.

Entre el dies 2 i el 12 de maig les famílies podreu presentar sol·licitud, que s’haurà de presentar al centre i per al PFI demanat en primer lloc. Trobareu la sol·licitud per fer la preinscripció  en aquest enllaç.

Trobareu tota la informació necessària per participar en aquest procés de preinscripció i matrícula aquí.

Aquesta sol·licitud la podeu presentar presencialment a la secretaria de l’institut o per correu electrònic (a8074847@xtec.cat), juntament amb la documentació necessària:

• DNI alumnat
  • DNI pare, mare, tutor/a legal, en cas que l’alumne/a sigui menor d’edat.
  • Llibre de família o document acreditatiu de la filiació, en cas que l’alumne/a sigui menor d’edat.
  • Targeta sanitària individual
  • Certificat dels cursos a l’ESO.

Recordeu que només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per persona, però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres, modalitats i especialitats, sempre ordenats per ordre de preferència. La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que poden correspondre.

Entre el 3 i el 18 de maig, es realitzaran les entrevistes per valorar l’adequació del PFI per a l’alumnat. Un cop presentada la sol·licitud us donarem dia i hora per fer aquesta entrevista personal.

Si teniu qualsevol dubte ens trobareu a la secretaria de l’Institut de Nàutica en horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 9h a 13h i les tardes de dilluns i dimecres de 15h a 18h.