Inici de matrícula i publicació de llistats d’alumnes admesos Ensenyaments Esportius (Salvament i Socorrisme, Vela i Busseig)

A partir del dia 26 de juny i fins el dia 7 de juliol s’ha de formalitzar la matrícula per als ensenyaments esportius que s’inicien a partir del setembre.

La no formalització de la matrícula dins del periode, implica la pèrdua de la reserva de plaça.

Cal que ompliu, signeu i ens feu arribar a la secretaria de l’Institut de Nàutica els documents que trobareu aquí.

(Omplir només els documents corresponents a l’especialitat a la que et vols matricular)

Podeu enviar els documents al correu electrònic: a8074847@xtec.cat

O també podeu venir a la secretaria de l’Institut de Nàutica per fer la matrícula de forma presencial.

L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9h a 13h i les tardes de dilluns i dimecres de 15h a 18h (tardes de juliol tancat)

Els calendaris són diferents per cada tipologia d’estudi, en els següents enllaços trobareu els calendaris complets per a cada estudi:

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ESPORTS 23-24

Llistat d’alumnes admesos amb barem definitiu:

CICLE INICIAL SALVAMENT I SOCORRISME

CICLE INICIAL VELA