El MINI1027, fet a l’FNOB amb la col·laboració de l’alumnat de l’INB, GUANYA LA PRIMERA REGATA en la qual participa

El 5 d’abril va arrencar la regata més important de la Classe Mini 6.50 del Mediterrani: la REGATA SOLO MED 2022.  En aquesta regata, hi participen 34 embarcacions que representen a 8 diferents.

Aquest esdeveniment està organitzat per la FNOB, amb la col·laboració de la Base Mini Barcelona, Marina Vela BarcelonaClub Nàutic Sa Ràpita com a Club organitzador i amb el suport de la Reial Federació Espanyola de Vela.

La SOLO MED és una competició per a embarcacions de la Classe Mini 6,50 en solitari, que es celebra els dies 1 al 18 d’abril del 2022 i consta de 2 regates: la primera regata de categoria C amb un recorregut de 160nm i la segona de categoria B amb un recorregut de 650nm.

Des d’aquí felicitar al guanyador d’aquesta 1a regata, Genís Hontoria!

És un orgull poder dir que el MINI 1027 va ser construït íntegrament a la FNOB, amb la col·laboració del nostre alumnat de Grau Mitjà de Manteniment d’Embarcacions.

L’INB posa en valor el treball en xarxa i la col·laboració amb entitats i empreses de l’entorn. Aquest és un clar exemple de què JUNTS SOM MÉS FORTS!