De pràctiques Erasmus+ a Perpinyà

L’alumna de 1r curs del cicle de Grau Mitjà de Manteniment d’embarcacions de l’Institut de Nàutica, Maria Martín, està realitzant les seves pràctiques d’empresa (FCT) a l’estranger, gràcies a la beca concedida dins del projecte Erasmus +.

Concretament, les pràctiques sestant realitzant a l’empresa Catana, ubicada a la localitat francesa Canet-en-Roussillon (Perpignan), la qual està especialitzada en el sector de la nàutica i del manteniment de vaixells. Concretament en aquesta empresa construeixen catamarans de luxe de més de 50 peus.

Aquesta empresa ha estat conveniada amb nosaltres gracies a la relació existent amb el Liceu tècnic Lycée Rosa de Luxemburg.

Des de l’Institut de Nàutica de Barcelona, seguim apostant per internacionalitzar tots els nostres estudis, aprofinant les beques Erasmus + en tots els estudis que s’imparteixen en el centre.

La Maria al seu lloc de treball

Treballant amb l’equip