Curs gratuït: últimes places disponibles per al curs de fibra i pintura d’embarcacions amb certificat de professionalitat oficial subvencionat pel SOC i el fons econòmic europeu.

L’equip de formació contínua de l’Institut de Nàutica de Barcelona us informem que, ja que han quedat places lliures per persones que no han tramitat encara la inscripció, ampliem el termini fins al dia 27 de gener, en relació amb el curs que organitzem a l’Institut de Nàutica de Barcelona, subvencionat pel SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya) i el Fons Europeu amb el nom:

[TMVU0111_CEN] Pintura, reparació i construcció d’elements de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo.

Podeu consultar tota la informació actualitzada dels resultats de les inscripcions aquí.

Data prevista d’inici 14 de febrer de 2022.

Procés d’inscripció: del 21 fins al dia 27 de gener

El curs té un total de 15 places.

És un curs de nivell 2.

Per accedir a aquest, cal complir amb els requisits següents:

  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria Estudis ESO.
  • Estar en l’atur.
  • Estar apuntat al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC)

Cal enviar la documentació que acrediti els tres requisits anteriors i el DNI/NIE.

D’altra banda, com que la demanda inicial del curs ha estat molt superior a les places ofertades, es farà un procés de selecció seguint els tres criteris següents:

IMPORTANT: Els criteris de selecció en cap cas seran excloents o imprescindibles. Únicament es faran servir com a eina de selecció i priorització en cas de superar finalment el nombre d’alumnes inscrits respecte al nombre de places oferides. Us recomanem fortament que ompliu el formulari tot i no complir algun dels següents punts.

  1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL en el sector Nàutic, i especialment en manteniment d’embarcacions.  Per cada any d’experiència 0,5 punts (puntuació màxima en aquest apartat: 3 punts).

Documentació que cal enviar:

Contractes de feina, de la vida laboral i dels certificats d’empresa.  En els certificats d’empresa és molt important que apareguin amb detall les tasques i hores que has realitzat en relació al curs.

  1. FORMACIÓ i certificats d’estudis relacionats amb el sector manteniment de nàutica.    Per cada 200h de formació 0,5 punts. (puntuació màxima en aquest apartats: 2 punts)

Documentació que cal enviar:

Certificats de cursos formació relacionada amb la teva qualificació professional. Recorda que és molt important que en aquests certificats apareguin les hores i els continguts de cada curs realitzat.

FORMACIÓ NÀUTICA A L’INSTITUT DE NÀUTICA DE BARCELONA. 

Haver cursat o estar cursant algun curs, certificació o  formació relacionada amb la Nàutica a l’Institut de Nàutica de Barcelona. (Puntuació màxima en aquest apartat: 5 punts)

Documentació que cal enviar:

Certificat del/s curs/os realitzat o full de matrícula al centre (en cas de ser un curs que s’està fent en l’actualitat)

Es imprescindible omplir el formulari d’inscripció adjunt amb les dades correctes, adjuntant els documents sol·licitats. Addicionalment, haureu d’enviar a aquest correu electrònic tota la documentació justificativa que es demana. El correu electrònic on us heu d’adreçar és: soc_21_22@institutdenautica.barcelona

Accés formulari inscripció: accedir

IMPORTANT: es recomana preparar abans de fer el formulari la documentació, només es pot fer un únic enviament del formulari per alumne.

Una vegada feta la inscripció i finalitzat el tràmit de selecció, es publicarà al web de l’Institut de Nàutica de Barcelona el llistat amb les persones seleccionades i rebran un correu.

Calendari previst:

  • Publicació del llistat provisional de persones seleccionades: 28 de gener.
  • Període de reclamació (per correu electrònic): els dies 31 de gener i 1 de febrer.
  • Publicació del llistat definitiu de persones admeses: dimecres, 2 de febrer.

Totes les persones seleccionades hauran de presentar de manera presencial, en el moment que se’ls demani, els originals que han adjuntat. En el cas que no fossin correctes, automàticament es donarà de baixa del curs per no complir els requisits de selecció i passarà el següent de la llista de reserva.

El curs té previst el seu inici el dilluns 14 de febrer.

______________________________________________________________________________________________________________

El equipo de formación continua del Instituto de Náutica de Barcelona os informamos que, debido a que han quedado plazas libres para personas que no han tramitado todavía la inscripción, ampliamos el periodo de inscripción hasta el día 27 de enero, con relación al curso que organizamos en el Institut de Nàutica de Barcelona, ​​subvencionado por el SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya) y el Fondo Europeo con el nombre:

[TMVU0111_CEN] Pintura, reparació i construcció d’elements de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo.

Podéis consultar toda la información actualizada de los resultados de inscripción aquí

Fecha prevista de inicio 14 de febrero de 2022. 

Proceso d’inscripción: del 21 hasta el día 27 de enero
El curso tiene un número de plazas ofertadas son 15.

Es un curso de nivel 2.

Para acceder a este, es necesario cumplir con los siguientes requisitos:

  • Título de Graduado en Educación Secundaria Obligatoria Estudios ESO.
  • Estar en paro.
  • Estar apuntado en el Servicio de Ocupación de Cataluña (SOC)

Es necesario enviar la documentación que acredite los tres requisitos anteriores y el DNI/NIE.

Por otro lado, dado que la demanda inicial del curso ha sido muy superior a las plazas ofertadas, se hará un proceso de selección siguiendo los tres criterios siguientes:

IMPORTANTE: Los criterios de selección en ningún caso serán excluyentes o imprescindibles. Únicamente se utilizarán como herramienta de selección y priorización en caso de superar finalmente el número de alumnos inscritos respecto al número de plazas ofertadas. Os recomendamos fuertemente que rellenéis el formulario a pesar de no cumplir alguno de los siguientes puntos.

  1. EXPERIENCIA PROFESIONAL en el sector Náutico y especialmente en mantenimiento de embarcaciones. Por cada año de experiencia 0,5 puntos (puntuación máxima en este apartado: 3 puntos).

Documentación a enviar:

Contratos de trabajo, vida laboral y certificados de empresa. En los certificados de empresa es muy importante que aparezcan con detalle las tareas y horas que has realizado con relación al curso.

  1. FORMACIÓN y certificados de estudios relacionados con el sector mantenimiento de náutica. Por cada 200h de formación 0,5 puntos. (puntuación máxima en estos apartados: 2 puntos)

Documentación a enviar:

Certificados de cursos de formación relacionada con tu cualificación profesional. Recuerda que es muy importante que en estos certificados aparezcan las horas y contenidos de cada curso realizado.

  1. FORMACIÓN NÁUTICA EN EL INSTITUTO DE NÁUTICA DE BARCELONA.

Haber cursado o estar cursando algún curso, certificación o formación relacionada con la Náutica en el Institut de Nàutica de Barcelona. (Puntuación máxima en este apartado: 5 puntos)

Documentación a enviar:

Certificado del/los curso/s realizado/s o hoja de matrícula en el centro (en caso de ser un curso que se está haciendo en la actualidad)

Es imprescindible rellenar el formulario de inscripción adjunto con los datos correctos, adjuntando los documentos solicitados. Adicionalmente,  enviar a este correo electrónico toda la documentación justificativa que se solicita.

El correo electrónico donde os tenéis que dirigir es: soc_21_22@institutdenautica.barcelona

Acceso formulario inscripción: acceder

IMPORTANTE: se recomienda preparar antes de realizar el formulario la documentación, sólo se puede realizar un único envío del formulario por alumno.

Una vez hecha la inscripción y finalizado el trámite de selección, se publicará en la web del Institut de Nàutica de Barcelona el listado con las personas seleccionadas y recibirán un correo.

Calendario previsto: 

  • Publicación del listado provisional de personas seleccionadas: 28 de enero.
  • Periodo de reclamación (por correo electrónico): los días 31 de enero y 1 de febrero.
  • Publicación del listado definitivo de personas admitidas: miércoles, 2 de febrero.

Todas las personas seleccionadas tendrán que presentar de manera presencial, en el momento que se les solicite, los originales que han adjuntado. En caso de que no fueran correctos, automáticamente se dará de baja del curso por no cumplir los requisitos de selección y pasará el siguiente de la lista de reserva.

El curso tiene previsto su inicio el lunes 14 de febrero.