Socorristes, voluntaris i humanitaris. Català de l’any 2015

Oscar Camps, director de Proactiva Open arms, una ONG de Socorristes de Badalona, que va decidir fa uns mesos desplaçar-se a la illa grega de Lesbos a ajudar i rescatar als refugiats que tracten d’arribar a Grècia, ha rebut el guardó de Català de l’any 2015.

És sens dubte un merescut reconeixement, a tot un grup de socorristes voluntaris que de forma altruista s’han desplaçat a la illa grega per ajudar i salvar les vides de les famílies de refugiats que intenten arribar a Europa amb precàries embarcacions.

Els alumnes de l’INB, van tenir l’oportunitat el passat febrer, en el marc de la setmana blava, d’escoltar de primera mà les durés condicions i la titànica tasca que porten a terme els socorristes, a la conferència que l’Omar Cerbellon (responsable Base Salvament Marítim a Barcelona) va impartir als alumnes de Salvament i Socorrisme.

Son sens dubte tot un referent d’humanitat i de determinació per als nostres alumnes i per a la nostra societat.

El períodico

TV3

proactiva

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *