Saló de l’Ensenyament 2018

Des de l’Institut de Nàutica de Barcelona hem participat de forma molt activa en el Saló de l’Ensenyament que s’ha desenvolupat entre els dies 14 i 18 de març.

Per una banda, els nostres alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Sistemes electrotècnics i de comunicació, van mostrar com son i com es construeixen els sistemes electrònics d’un panel de control d’una embarcació.

D’altra banda, l’alumnat de Salvament i Socorrisme, va realitzar una demostració de com actuar davant d’una víctima amb parada cardio-respiratòria, per tant van mostrar com realitzar una maniobra de reanimació cardiopulmonar, i la posterior utilització del DEA.

Totes dues demostracions es van realitzar en l’espai del Consorci d’Educació de Barcelona, el qual, des de l’INB aprofitem per agrair la confiança per deixar-nos mostrar els tipus d’ensenyaments que es realitzen en el nostre institut.

També cal destacar, que el professorat d’esports de l’INB, va estar present en l’espai del Departament d’Ensenyament, orientant i assessorant tant a alumnes, com professors, com pares i mares sobre els ensenyaments esportius que es poden desenvolupar a Catalunya.

Així doncs, un cop acabat el Saló, fem un balanç molt positiu d’aquest, i segur que l’any vinent estarem participant i mostrant els diferents tipus d’ensenyaments que es desenvolupen en el centre.